Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Nu är det slut på veckan...

Publicerad 2010-01-29 17:16:21 i Skolan och sånt,

Blev klara tidigare idag så vi slutade redan 14...så jäkla skönt. Kände att jag behövde det. Tog mig en promenad hem och började tvätta. Har även rensat ut kylskåpet och torkat golvet och städat i badrummet. Känner att det är mycket som rör sig i skallen just nu och för att strukturera upp lite måste jag sysselsätta mig med saker för att bearbeta skallen..haha..märkligt det där, men så fungerar jag :)

Ska strax ner och hämta sista tvätten, fixa kvällsmat, slänga sopor och sen hämta bilen och sen bara invänta bruttorna..tv-kväll i härligt sällskap..kan inte begära mer :)

Önskar er en trevlig helg!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela