Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Mmmmm :)

Publicerad 2010-01-25 23:57:15 i Nöjen,

Förmiddagen spenderades som vanligt i E-tuna med föreläsning..nästsista och det tackar vi för...nog för att hon är tydlig men för min del var förmiddagen endast relevant i ca 15-20 min vid 11-snåret...resten var inte intressant för min del för det här arbetet, så ja, lite kan man nog känna att tiden rann iväg för inget..

Vid 13 blev man hämtad vid skolan och det bar iväg till huvudstaden. Tog en lunch och strosade sedan runt...mkt mysigt...blev sällskapsshopping för min del...känner mig supernöjd...köpte inte en grej :) Fick dock ett par strumpor..och ja ni gissade rätt...dom är randiga..:P got to love ;)

Som avslutning på kvällen sågs den mycket omtalade Avatar i 3D...var rädd att jag skulle bli halshuggen när jag gick ut när jag inte tyckte filmen var så där uberfantastisk som de flesta har beskrivit för mig..haha..men den var helt klart sevärd och jag ångrar inte att jag gick :)

Som en liten extra bonus "mötte" jag även Ola utanför Solo!!! och vi ses igen till helgen..;)

Skönt att få komma bort idag och bara få vara en stund..även om det bara var för några timmar...det var guldvärt...tack tack!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela