Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Makalös!!

Publicerad 2010-01-18 15:02:07 i Bara jag,

Jag vet inte vad det är med mig men ännu en gång har jag lyckats komma hem med en ny tröja..och ja..även denna är randig..denna kärlek måste få ett slut...:P

Köpte även nödvändigheter när jag gjorde mina ärenden så shoppingen var inte enbart för nöje ;) Ska ner på staden på onsdag med Ida och då ska vi shoppa lite :) Eller Ida iaf :)

Första dagen på terminen är avklarad, vet inte riktigt om jag blev nå klokare..fanns mig själv flera gånger någon annanstans i tankarna...hon var ju lite av ett sömnpiller kvinnan...menmen..bara fyra tillfällen kvar så jag ger henne en chans till. Nu ska jag sätta mig och kolla upp förslag på ämne till examensarbetet..det här kommer bli bra!! Känner det på mig :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela