Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Fredag

Publicerad 2010-01-15 13:37:38 i Bara jag,

Idag under förmiddagen har jag varit på min gamla partnerskola och tackat för mig. Det va skoj att träffa alla igen, inte många barn kvar sen jag var där sist men en och annan var kvar och kom ihåg mig :) Fick även en liten present som tack för min tid. Ett album med varje barns fingeravtryck..så gulligt :) Ska verkligen försöka ta mig tiden och hälsa på där under våren.

Under eftermiddagen var det egentligen meningen att jag och pappa skulle ta oss en tur upp till Fagersta men så blev det icke..så jag sitter nu i soffan och ser på film :) inte mig emot!!

Skulle egentligen behöva ta mig till gymmet idag men jag tror jag struntar i det..har inte varit där på hela veckan...:S men äsch...jag är ju ledig :P får ta tag i det där nästa vecka när allt drar igång på riktigt...sista terminen här kommer vi!! Har lämnat studieförsäkran igår också så nu hoppas jag pengarna rullar in inom de närmaste dagarna, såg även att vi får 320 kr mer varje månad from det här året också...helt ok!!

Kvällen bjuder på mys med trevligt sällskap och Let's dance på tvn...:)

Önskar er alla en trevlig fredag!! Nu är det helg!!!! :)

Kommentarer

Postat av: Liten

Publicerad 2010-01-15 14:52:04

Ser att det blev röd-randigt idag istället =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela