Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Beach 2010?

Publicerad 2010-01-04 18:12:06 i Det vardagliga,

Kan ju vara värt ett försök iaf..inleder året med ett besök till gymmet imorgon och hoppas på att det kan bli fler gånger under våren. Det är ju skönt när man väl är där och sen när man är klar...synd för mina muskler bara att latmasken i mig alltid vinner och väljer att slappa istället. Promenerade till och från jobbet idag och imorse gick det med en väldans fart..benen måste varit glada att de fick komma ut och röra sig..haha..:P

Idag har jag stått i köket på jobbet, korvstroganoff och ris...börjar bli mer och mer bekväm att även arbeta där vilket känns bra! Det svåra är att beräkna men det är väl sånt som kommer efterhand antar jag, vi kör på!

Ju mer jag jobbar inser jag att jag har valt rätt yrke och det känns hur bra som helst :) Längtar tills jag få komma ut i arbetslivet fullt ut, och fram tills dess tackar och bockar jag för alla arbetstillfällen som ges :)

Snart dags för lite mat och sen ska jag nog plugga lite..ett nödvändigt ont men så är det...bara göra!

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela