Just me

...om allt, inget och det däremellan...

"Sovmorgon"

Publicerad 2010-02-27 13:56:25 i Nöjen,

Ett par gånger om året så lyckas även jag, jag försov mig imorse..aahh..avskyr när det händer. Speciellt när jag la mig i en hyfsad tid igår och ställde klockan tidigt så jag kan kunde snooza ett tag...istället valde jag visst att stänga av klockan helt..nåväl...tur man har arbetskollegor som bryr sig och ringer och väcker en..tack för det :) Morgonen gick väldigt fort...sjuk mkt på jobbet idag..kö på kö på kö och besvärligheter..men som alltid så löser det sig. Tog en sväng ut på Hälla efter jobbet för att handla till kalas imorgon som tyvärr blev inställt...nytt försök nästa helg istället.

Har landat i soffan en sväng nu och vilar..nice :) Iväg till mor och far om ett tag för lite mat och skifte av bilar. Kvällen bjuder på taco och vinkväll i trevligt sällskap :) Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela