Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Så där då..

Publicerad 2010-02-17 10:00:15 i Bara jag,

..var mitt fyraåriga (!?!) medlemsskap hos NautiliusGym avslutat, eller uppsagt iaf så jag har ca 1 månad kvar att nyttja om det hinner gå igenom inom de närmaste dagarna. Har kommit till insikt (även här) att jag kommer inte att ta mig till gymmet den närmaste tiden. De pengar som jag "sparar" in från gymmet har jag bestämt mig för att lägga på ett bra löparskor och löparset så jag kan bege mig ut när vädret tillåter. Finns ju dom som är ute och löper nu när vädret är som det är, men jag är inte en av dom. Med min tur lär jag knappast komma runt husknuten innan jag ligger ner.. :P

Nåväl...en liten avstickare för idag mitt i allt pluggandet..åter till läsandet! Hur ser er dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela