Just me

...om allt, inget och det däremellan...

*Knack knack*

Publicerad 2010-02-18 14:53:56 i Funderingar,

För en stund sen kom en man och knackade på och frågade om jag ville ha ett skydd för springan vid låset på ytterdörren. Jag har faktiskt från det att jag flyttat in undrat varför de som bor längst ner har ett sådant skydd och inte vi andra, men sen har jag inte gjort nåt mer. Jag vill ju också ha ett sådan skydd för min egen säkerhet. Jag sa till mannen att jag skulle fundera och han skulle återkomma. Tydligen kunde de montera till ett bra pris och man fick 2 års garanti om ett inbrott skulle ge, något sånt, pratade han om. Får fråga lite mera nästa gång. Jag tycker ju faktiskt att det är något hyresvärden kan stå för men det får vi tydligen göra själva. Tål att tänkas på.

För övrigt har förmiddagen spenderats på MDH med Fredrik och en sammanställning av vad vi hittills har åstadkommit gjorts. Eftermiddagen har varit mindre produktiv men jag försöker. Kollar litteratur och de forskningsetiska principerna. Ska snart iväg och köra mor min...och sen blir det kväller. Upp tidigt imorgon för jobb och handledarträff där nånstans mittemellan dagens schema.

Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela