Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Happy!!

Publicerad 2010-02-11 20:44:03 i Bara jag,

Idag har jag blivit med bil!! Jipppi!!! Äntligen!! Som jag har längtat efter något eget och nu är den här...min alldeles egna :) Såklart det är en Toyota och även denna gång en Corolla...är väl fjärde som passerar familjen som jag får köra...haha..:P Vilket fall som helst älskar jag den och jag är glad att den är här :)

Bara imorgon kvar sedan är denna skolvecka över..ska bli skönt..behöver pausa känner jag...hade önskat att vi gick i skolan mån-ons, istället för ons-fre men inte mycket att göra...1 juni är ju inte långt borta :P

Helgen bjuder på jobb och födelsedagsfirande vilket vi ser framemot....give me weekend!! :)

Nu...mys i soffan med Vampires Dairy ;)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-13 13:20:44

Åh vad kul Gossi, jag gillar att de är Toyota;)

miss u

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela