Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Summering och Söndag

Publicerad 2010-12-05 12:14:34 i Om ditt och datt,

Veckan har gått i ett!! I tisdags var jag och ett par kollegor iväg på floristutbildning och fick lära oss att göra en dörrkrans och bordskrans...pensionärsvarning maybe..jag tyckte att det var superkul!! Dels att få jobba med händerna, vi på jobbet gjorde något tillsammans och vi fick dessutom något med oss hem!! Så här blev mina:



Resten av veckan har bestått av umgänge på hög nivå, mkt trevligt!! På jobbet är det fullt upp med julpyssel och föreberedelser inför Lucia. Förstår inte riktigt att det bara är en vecka kvar..eller fyra dagar om vi räknar bort fredag då vi går iväg.

Idag har jag hittills bara slappat i soffan..helt ljuvligt. Tycker om att jag får lite ensamtid på morgnarna när darling fortfarande sover...myser med Vänner på tvn..datorn i knät. Ska snart göra mig en kopp kaffe och ta mig en saffransbulle :)

Hörs under dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela