Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tillbaks till skrivandet

Publicerad 2010-08-10 20:42:55 i Skolan och sånt,

Har återigen satt mig in i skrivandet, den pedagogiska meritportföljen som jag tyvärr inte slutförde innan sommaren ska nu bli klar. Jag har läst ikapp mina tidigare tankar och kladdar och känner mig någorlunda back on track men ändå känns det svårt. Det är så mycket jag vill ha med som surrar i skallen som jag inte riktigt kan få ner på papper igen. Snacka om att skrivande är en process för mig. Har tänkt köra tre dagar intensivt nu efter jobbet så jag kan lämna in den nu. Nästa inlämning är om en månad och det känns inte som ett alternativ. Hoppas verkligen jag får till det nu. Ge mig pepp nu people!!

Återkommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela