Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Sverigeväder

Publicerad 2010-08-24 18:19:09 i Bara jag,

Regn, sol, regn, sol, regn, blåst osv...heeeela dagen verkligen. Bara vänja sig och invänta hösten...september är snart här..

Undra om man ska ta sig en kvällsprommenad idag också? Blev ingen cykling till jobbet idag, inga regnkläder hemma...jag vet, superdålig ursäkt för man kan ta andra kläder med sig, men idag var en sån dag när det icke blev så!

Kampen mot sambokilona fortsätter och jag måste säga att det är svårt att följa vågen. Den gör lite som den vill, måste väga mig 3-4 ggr för att få lika åtminstonde 2 ggr...mysko! Använder även måttbandet för valda stället för att se att kilona minskar jämt fördelat på kroppen min.

Trevlig tisdagkväll!!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-08-24 21:14:49

du är fin som du är vännen..du behöver inte tänka på vikten..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela