Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Snabb update

Publicerad 2010-08-19 22:14:58 i Om ditt och datt,

Tentan blev klar tillsist och jag är mycket glad för det..bara invänta 20 dagar och sedan hoppas på att den kommer tillbaka godkänd!! Veckan har susat förbi i jobbets anda. Träffade Catta en sväng i tisdag vilket var mycket trevligt :)

Ikväll har vi haft avdelningsmöte, mitt första på jobbet, väldigt intressant. Vi började alla och avlutade i tvärgrupper..me like my job!!! :)

Nu känner jag att John Blund är på väg och ska hämta in mig och så jag ska avsluta här och lägga mig..börjar 9.30 imorgon så lite sovis blir det...det gillas för en trött polski!!

Natti natti gott folk ♥

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-08-20 19:27:03

Jag har på mig både brallorna och tröjan nu, såååå skööööna! Vill aldrig ta av mig det, haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela