Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Kampen har börjat!!

Publicerad 2010-08-03 15:15:34 i Motion,

Nu gäller det..sambokilona som etsat sig fast ska bort. Jag mår verkligen mindre bra med dessa extra som fastat på mig så nu ska jag se till att de ska bort. Har jag lyckats förr så ska det även gå denna gång, eller hur?? Tog fram min älskade cykel idag och trampade iväg till jobbet, både skönt och jobbigt, jobbigt för jag inte rört mig på fööööör länge och har därefter ingen kondis längre och skönt för nu får jag min dagliga motion gratis. Fram och tillbaka till jobbet blir ca 8km så det är inte illa pinkat på en dag för lilla moi som inte rör sig ens 1 m. Poäng till mig!! Ska även se till att minst två promenader görs i veckan också, och ska även se till att få med mig min sambo ut.

Speaking of så är det dags att jag drar honom ur sängen nu...klockan har ju redan ringt men jag vet ju själv hur det är att ligga kvar..:P

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-03 22:07:19

Jag ska verkligen börja jag med. Usch för sambokilon. Jag har dragit på mig alltför många. Efter semestern blir det gymkort som gäller.



Hoppas vi ses snart !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela