Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Utvilad

Publicerad 2010-04-15 07:53:29 i Det vardagliga,

Vaknade upp och kände mig utvilad idag när klockan ringde. Riktigt skönt!! Jag behöver verkligen ha rutin på min sömn, då mår jag som bäst :)

Veckan har hittills gått i ett, därav dålig uppdatering. Två sista dagarna på praktiken är nu gjorda, VFU-boken signad och klar, ska bara lämnas in, mycket bra! Kommer verkligen sakna.

Idag fortsätter cyklandet...skönt att komma igång igen. Jag har verkligen saknat min cykel! Måste få upp kondisen igen känner jag. Sen får vi se om träningen kommer igång också..hoppas på en trevlig lön denna månad så jag kan köpa mig ett par nya löpardojor, det vore nåt!!

Dags att göra sig iordning för dagen, jobb 9-14 och sen massa härligt fikande och catching up to do!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela