Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Olyckan framme

Publicerad 2010-04-02 10:34:13 i Bara jag,

Hann inte mer än packa upp plasten igår och skulle sära på två plastsaker så var olyckan framme...Karolina skar sig fint i långeman :( ont gjorde det och det kom en del utsipprande..typiskt mig att vara så klantig. Så nå skruvande blev det inte igår. Blev en tripp till Apoteket, omplåstring och sen vila. Blev även bjuden på mat, tack för det!! Ska strax lägga om bandet om såret, hoppas att det har läkt fint under natten. Ska slänga i mig lite frukost nu och sen bege mig iväg för att göra ett nytt försök på skruvandet..ska hålla mig borta från knivarna dock.

Trevlig långfredag alla!!!!

Kommentarer

Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Publicerad 2010-04-02 11:31:14

Har du någon gång varit på 4D bio? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela