Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Motarbetad

Publicerad 2010-04-21 09:27:44 i Bara jag,

Hela natten har jag drömt att alla i min närhet har varit emot mig, bestämt saker över mitt huvud, med och om mina saker och jag har bara funnits som luft, väldigt irriterande!! Har även drömt om den här jäkla portföljen och även där fick jag inget stöd....aaaahh...mycket nu eller??

Sedan nu på morgonen när jag tänkte sätta igång med dagens pluggande får jag inte igång min dator som den ska...efter tredje omstarten hittar den fortfarande inte internet, varför??? Det är väl tur att M har dator så jag kan låna hans men inte samma sak, på min har jag ju allt....aaaahhhh!!!

Nåväl...nu när jag fått muttra av mig så hoppas jag att dagen tar en bättre riktning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela