Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Måndag

Publicerad 2010-04-19 09:14:24 i Skolan och sånt,

Helgen har som vanligt gått i ett, dock i lugnare takt än vanligt, men ändå alldeles för fort. Fredagen spenderades som sagt i Salatown, mycket trevligt!! Lördagen bjöd på jobb , fotboll på Swedband Park och vindrickande med utgång på BMB. Igår söndag var väldigt lugn, hyrde två filmer varav jag hann se ca 30 min av första innan jag somnade in :P Ska väl göra ett nytt försök och se film nr 2 idag och då hela :)

Är ledig idag, ska plugga lite nu på förmiddagen..hoppas jag kan komma någon vart. Vidare till Haga för att provsminka och fixa hår på Lisa inför hennes bal, ska bli skoj!! Ikväll ska jag få vara med på utbildning på partnerskolan, eller ett seminarium om SET-metoden, kan nog bli intressant. Operation cykling fortsätter och jag hoppas jag kan komma iform snart igen. Min kondition är ju tyvärr som bortblåst :( och vanligt ordning är det börjar skifta härligt vårväder så känner Karolina av halsen och småsnorigt. Det här med väderomslag är inte min grej!!! Men hoppas att det inte blir värre än så här!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela