Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tyst i klassen!!!!

Publicerad 2009-09-15 14:52:21 i Skolan och sånt,

Hade förmiddagsföresläsning, huvudräkning igen och denna gång multiplikation och det är oerhört störande när andra pratar samtidigt som man ska försöka tänka och lyssna när läraren förklarar...gillar inte!!! och man vill ju inte hjyssa åt vuxna människor..haha...snacka om att man känner sig som en gnällkärring. Menmen..nu är det sagt och mycket bättre :) På tåget hem blev vi försenad, mig gjorde det inte speciellt mycket med damen bakom var väldigt upprörd och var inte sen med att påtala detta heller...och att tåget skulle krångla just denna dag när det inte passade henne...att SJ inte kunde ta hänsyn till det..haha...skrattretande.

Ska läsa lite nu tänkte jag innan det blir dags för prom eller simning beroende på humör och sen mys för hela slanten i gott sällskap :)

En lite smårolig grej när jag stod och borstade tänderna imorse...stod och letade och letade efter den nya tuben tandkräm då jag lyckats trycka ut det mesta ur den gamla, kollade i skåpet ovanför handfatet och på några andra ställen men hittade den ingenstans...förrän jag borstat färdigt och såg att den stod precis där den skulle...(se bild)..haha..mycket i huvudet kanske?? skulle tro det...virrpanna nummer ett...det är jag :D




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-15 18:04:19

haha... jag känner igen tandkrämsgrejen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela