Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tålamodet??

Publicerad 2009-09-21 20:10:07 i Bara jag,

Verkade inte vilja vara på min sida idag tyvärr.. :( mot eftermiddagen när man är lagom trött efter en dag, särskilt måndag, första dagen efter helgen, så va det inte många glada miner, varken på mig eller barn och mitt tålamod började sina... det har redan börjat vid lunch...toppen. Efter jobbet åkte jag skolan för att lämna/hämta böcker samt kopiera upp två. När jag kom in i kopieringsrummet var det tomt. Skönt tänkte jag eftersom det skulle ta mig en stund att kopiera två böcker. Det hann gå ca 5 min och sen stod fyra personer och häckade...snacka om att man blir stressad...och jag har ingen lust att ställa mig och sidan heller och låta nån annan gå före..inte en sån här dag när jag äntligen själv lyckats komma iväg och har hittat tiden och ställa mig där. Man känner sig hemsk...snäll som jag är släppte jag emellan en tjej som bara skulle koperia ett par sidor, och när hon var klar var den en kille som sa till ett gäng som stod vid den andra maskinen (som tydligen krånglade mycket) att de kunde ta den här efter henne...fan heller!! Sa lite fint att här stod jag och jag var inte kvar...han såg mindre glad ut...skiter jag i...det var här någonstans mitt tålamod verkligen tog slut och humöret var nere på botten...menmen..nu har jag fått gnälla av mig och det är bara att gå vidare...ny dag imorrn med nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela