Just me

...om allt, inget och det däremellan...

När stressen tar över..

Publicerad 2009-09-23 11:42:37 i Funderingar,

och tiden inte räcker till blir jag frustrerad. Hatar sådana här lägen när man försöker hinna med allt och vara alla till lags (inklusive mig själv) och hinner ändå inte. Jag vet ju att det inte är någon mening med att älta och bli upprörd men när det blir så här så tar det energi och onödig tid, tid som man kan lägga på nå annat.

Snälla ge mig lite stöttning och tid då och då..det är allt jag kräver...är det för mycket? Ett upppiggande sms eller fem minuter på telefon..mer än så behövs inte vissa dagar...är jag dålig på det säg det till mig så ska jag se till att ge er det. Life isn't just a one-way street...

Har kommit igenom en del av matten nu iaf under förmiddagen...im playing hookey idag och har självstudier hemma...kände att det låg högt på priolistan just nu. Ska fortsätta en stund till innan det är dags för lunch...tänkte försöka komma iväg och simma lite innan det blir dags för kvällen.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-23 23:19:44

Det känns som om du och jag borde prata snart. Vi piggar ju upp varandra :) Jag har ju ett hemnr du kan ringa till. Inte alls dyrt. kanske kan ta en prat efter helgen?? :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela