Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Måndag igen då...

Publicerad 2009-09-14 19:26:59 i Bara jag,

Ett par dagar sen jag uppdaterade...hhm vad ska jag säga...helgen har gått fort och har varit väldigt bra! Jobbade i lördags igen för första gången på en månad och hade en väldigt lugn och skön morgon, det tackar vi för! Efter jobbet hämtade jag upp Ida och Vilma och vi tog en sväng på Hälla. Kom hem med ett par skor (ja ett par till jag vet) och en kjol. Har lånat en kjol av mor som jag tycker väldigt mycket om, så nu kände jag att det va dags att kanske investera i en egen så mor kan få tillbaka sin. Senare på kvällen kom det över lite folk och vi satt här hemma och snacka och drack lite innan det bar av vidare mot bmb. Har tyvärr inga bilder från kvällen då jag var dålig med kameran men skoj var det :) tack alla för det!!

Söndagen var superskön...var dock en smula trött då lördagens bravader inte ingav speciellt mycket sömn...varför ska man vakna så tidigt efter man konsumerat alkohol? Borde man inte sova djupare då? Inte jag..somnade runt 04 och vaknade 07...kul kul kul. Åkte med Ida till Sala på eftermiddagen och mötte upp Fia. Vi käkade och sen kollade vi på film, eller rättare sagt Fia kollade på film och jag sov..så skönt. Vi såg på OTH och tog sedan en kvällspromenad och gick förbi Sandra och sa hej som äntligen kommit hem :)

Idag har jag jobbat och vart på möte i skolan angående C-uppsatsen som ska skrivas i vår, värt att åka 8 mil tur och retur för inte ens en timmes möte...svar nej...men nu vet man iaf vad som gäller. Ska strax sätta mig och kolla igenom vad som kanske bör förberedas inför morgondagen..går bara förmiddag vilket är nice! Ha ställt in mig på heldag men icke så det tackar vi och tar emot :)

Önskar er en skön måndagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela