Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Jo jag lever... :)

Publicerad 2009-09-28 19:18:25 i Bara jag,

Det har varit lite mycket nu bara de senaste dagarna...det bara rullar iväg med skola, jobb, plugg och nära och kära :) I fredags kom bror och älsklingskillarna hit och vi umgicks hela lördagen...det var supermysigt! Så länge sen nu sen jag träffade dom..speciellt den ena så det var skoj. Vi köpte en balanscykel till O som vi var ute och provkörde under eftermiddag med H gick runt och utforskade..hittade både vattenpölar och blåbär som var intressanta :) På kvällen bar det av till staden och fest igen...mkt trevligt :) var länge sen jag drack sådan stark alkoholhaltig dryck så huvudet var lite tungt dagen efter men inget en stunds sömn och mat kunde bota :)

Igår kväll var Sara förbi här och vi satt och kikade på tv och mest snackade om allt och inget..alltid lika trevligt :)

Idag har det mesta gått i matematikens anda...nu är det hårdkörning inför tentan på torsdag..känns ändå som att jag har sjysst koll på läget...ska fortsätta att repetera böckerna med alla dessa termer och begrepp så då borde det sitta tills på torsdag kan man tycka. Håll tummarna för mig nu!!

Åter till böckerna och tvätten som jag till och från här nu under kvällen glömmer bort att jag har..haha..trevlig kväll!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-30 14:05:12



Jag håller tummarna:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela