Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Duktigt värre!

Publicerad 2009-09-16 17:07:26 i Skolan och sånt,

Tycker mycket om mina korta dagar...hinner man med lite annat också som inte hinns med annars...vill ju inte spara allt till helgen direkt. Har lagat mat/matlåda, tvättat, plockat undan och ska nu till och plugga....flitens lampa lyser!!!

Dagens lektion var mindre rolig dock...tycker inte om att bli påhoppad!!! "men du kan också svara Karolina.."...kärring...om jag vill svara kan jag räcka upp handen!!! synd att läraren är så dålig för jag hade ändå hoppas på att denna kurs skulle ge nåt...morr...

Gårdagen var supermysig..tack för det min vän..<3

Lämnar er med lite bilder från naturskolan sist och lite annat :)

      Dagens outfit

Kommentarer

Postat av: Eva O

Publicerad 2009-09-17 08:40:09

Jag är helt med på vad du säger, försök själv låta som en j_vla elvisp under press, kunde verkligen inte koppla fram några ljud, det var tomt där inne.

Bara för att jag sa en mening under första 5minuterna så fick jag massa frågor under dem resterande 145min...suck!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela