Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Det är ingen vanlig dag..

Publicerad 2009-09-10 10:24:53 i Det där lilla extra,

för det är Sandra födelsedag HURRA HURRA HURRA!!! Stort grattis gumman!! Kan ju inte gratta dig idag eftersom du är bortrest men jag vet ju att du har det bra och vi får ta det när du är hemma igen :) Önskar dig en underbar dag!!



<3

Idag väntar ett eftermiddagspass i E-tuna och Naturskolan, tror att vi ska få tips och idéer hur man kan använda matematik i naturen...hoppas det blir givande. Känns lagom skönt en torsdageftermiddag med ett sånt pass, hoppas vädret håller i sig :)

Hade examinerande seminarium igår...snacka om att man stressade upp sig ionödan...eller det vet jag väl egentligen inte riktigt än förrän jag får återkoppling på texten men jäklar vad jag stressade upp mig med dom där sidorna. Inte kul att behöva prestera nåt (under press) när man inte vet riktigt hur läraren vill ha det. Jaja...bara och vänta och se...får man väl tydligare riktlinjer till nästa tillfälle iså fall. Är sällan jag har huvudvärk men igår kom det...tur att det är lite lugnare nu framöver...eller så är det bara så jag inbillar mig för jag inte kollat schema...haha! Inget som ska oroa mig idag iaf!

Har under de senaste två dagarna gått lite utanför ramarna och handlat...haha! Tre par byxor den ena dagen och tre par skor den andra....im a shoppoholic!!! Usch usch...men det var verkligen välbehövt..eller jo...lite iaf :) Skulle gärna vilja handla lite nya toppar också och sen en vinterjacka som jag även kan ha på jobbet..har hittat en som kan funka som jag tror kommer få följa med hem en dag....

Nej nu ska jag nog ta och göra mig helt klar inför dagen och slänga i mig lite lunch innan avfärd...ha en bra dag :)

Pussen

 

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-09-10 11:39:43

Du är så duktigt...

Jag måste ta mig en trip till Västerås och införskafa mig lite nya kläder tror jag...:)

Saknar dig min puma...puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela