Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tjejkväll!

Publicerad 2009-10-04 13:09:45 i Det där lilla extra,

Gårdagen var sjukt kul!! Blev hämtad ca 20 och vi körde hem till Anette och tjejkvällspartajande :) satt och snackade, poppade sjukt bra musik (eller vad säger du anette ;) ) och sen bar det av till BMB. När vi kom dit var det lugnt med folk men sen bara vällde det in..träffade ingen kändis så men det va sjukt kul ändå...vi skakade rumpa ;) tack alla inblandade för en kul kväll, blev succé!! och det bästa av allt är att jag mår som en prinsessa idag :)

Under eftermiddagen träffade jag min käraste Maria också...vi tog en sväng på stan och käkade på gränden, supergott :)

Idag blir det näsan i boken som gäller..har två böcker som ska läsas och skrivas om till på onsdag så det är lika bra att sätta igång..

Kanelbullens dag är det visst idag också...hmm..får se om man kommer över nån lite senare kanske...måste nog ta en sväng till ICA och handla också...men det får blir en senare bekymmer!

Fick inte med mig kameran igår heller tyvärr men det kommer nog att ploppa upp lite bilder under dagen så jag får låna av nån annan..haha!


Temat var kjol/klänning och detta blev min outfit, svart kjol med svart topp  helt ok :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-04 18:35:48

Fan va fit du ser ut!! Snyggo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela