Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Söndagsmys :)

Publicerad 2009-10-11 19:45:27 i Bara jag,

Har nu på kvällskvisten bakat bullar och toscakaka hos Fia, blev mycket bra :) vi är så husliga :)

Igår kväll var vi hos Erik på avskedsfest på Skuggan...det var mycket skoj, tack alla för det och Erik hoppas du kommer trivas i Estocolmo :)

Helgen har för övrigt varit bra, synd att den är över bara...ser inte framemot veckan som kommer, hoppas svenskan är bättre denna vecka än förra...annars vet jag inte hur jag ska överleva den här kursen :S

Nu ska jag mysa vidare lite med nybakt och en kopp te :)

   

Kommentarer

Postat av: Sugen Bulle

Publicerad 2009-10-13 00:21:42

Du gör mig sjukt sugen på Kanelbulle.. din gris:D

Ser mysig ut, saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela