Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Skrik och Panik!

Publicerad 2009-10-06 16:04:50 i Skolan och sånt,

Redo för tjänstgöring!!! Aahh..det är verkligen så det har känts de tre senaste dagarna inför denna svenska uppgift. Tycker verkligen inte om när stressen och paniken tar över och jag låser mig helt över en uppgift. Idag har jag skrivit en del (men långt ifrån allt) och det känns väl som jag har någorlunda koll på läget för stunden. Ska strax sätta igång igen och fortsätta och förhoppningsvis komma en bit till på vägen. Efter ha läst lite mer idag och läst om en del texter så känns lite bättre...kommer nog inte hinna med allt till imorgon men då får det vara så, tänker inte gräva ner mig för det, kan inte göra bättre än så här just nu känns det som och det får duga. Nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela