Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ledighet :)

Publicerad 2009-10-22 17:47:05 i Bara jag,

Äntligen är större delen av denna vecka avklarad och jag är "ledig", ledig i den bemärkelse att jag endast har en lektion nästa vecka och inget jobb, mkt skönt :) blir bara fokus på tentan så jag hoppas jag har disciplinen att göra klart den nu när jag faktiskt har tiden!

Klarade även första matte tentan with flying colours...mkt bra :)

Jobb imorrn, sen fika på stan och sen ska jag hämta Nicole nån gång vid 19 på stationen, darling kommer hit hela helgen och ska umgås :) vi gillar!! Skoj och träffa Monica och Nelly också :) Handboll är ju inte min grej men jag stödjer gärna de jag känner..heja heja!! Imorrn kväll blir det bara mys framför tv, har jobb som väntar lördagsmorgon så det blir inga större utsvängningar där. Får vi se vad lördagskvällen har att erbjuda, måste ju träffa mina andra pinglor också :) det där ordnar vi eller vad säger ni :)

Städtorsdag är ju här (fast den inte infunnit sig på vääääldigt länge nu, ajaj menmen) så jag ska väl vara lite duktig och plocka undan här hemma iaf och sen laga lite mat sen blir det soffan för hela slanten :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela