Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Jag är grym!!!

Publicerad 2009-10-19 22:39:15 i Bara jag,

Haha...ibland måste man få säga så :) Är grymt stolt över mig själv idag. Har för en gångs skull lyckas vara klar med en uppgift en hel dag innan inlämning, klapp på axeln för det :) Tillhör inte vanligheten hos mig, brukar för det mesta slita av mig håret in på småtimmarna dagarna innan, så detta känns väldigt bra!

Har förövrigt hunnit med att jobba idag, handlat, lagat mat (storkok så jag har matlådor ett par dagar framöver), tvätt och skrivit sammanfattning till onsdag :) en mycket produktiv måndag med andra ord. Hoppas vi att flytet håller sig framöver!

Natti natti :)

Kommentarer

Postat av: Eva O

Publicerad 2009-10-21 07:34:15

Härligt!

Visst är det en skön känsla...själv hade jag skrivit det mesta i måndags men skrev dem sista raderna igår. Men att vara klar kl:18 är inte heller så fel med tanken på att jag satt till 24 sist.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela