Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Helgen...

Publicerad 2009-10-26 14:01:15 i Nöjen,

har gått i ett!! Har haft besök av Nicole och Monica, kollat handboll, ätit gott, myst på stan osv. På lördagskvällen gled vi över till Sala och hälsade på de andra pinglorna, mkt trevligt!

Idag är det första dagen på det sk höstlovet, även fast jag inte är så värst ledig så känner jag mig ändå det, förmodligen för att vi bara har en lektion den här veckan och det ska läsas två kapitel till det. Nu på förmiddagen har jag varit iväg till frisören och klippt och färgat mig, mkt skönt, var dags igen. Alltid skönt att gå därifrån och känna sig lite fräschare!

Ska kila över till Ida nu en sväng och umgås lite, va länge sen, mkt att prata om :) och sen blir det att strukturera upp tentan lite också, vill gärna bli klar den här veckan så jag kan koncentrera mig på nöje i helgen och matte nästa vecka så vi hoppas att flitens lampa kommer att lysa!!

Här kommer helgens låt på nå vis, i gott sällskap i bilen på hög volym och allsång för hela slanten..funkar finfint! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela