Just me

...om allt, inget och det däremellan...

1 oktober 2009

Publicerad 2009-10-01 15:40:53 i Bara jag,

Redan oktober...idag är det officiellt höst. Höststövlarna på och jag var redo för salstentan. Det gick hyfsat bra ändå måste jag säga med tanke på hur jag förberett mig, på nå vis så sätter det långt där bak. Gäller bara att ta fram det och sortera ut hur det ska användas. Gick först av alla i det klassrum jag satt i..haha..menmen..hade ju fyllt i alla frågor och hann kopiera upp en bok under tiden jag väntade in resten.

Drog även en kort sväng på stan med lunch och lite shopping..kom hem med två toppar och en mössa :) har lagt undan två par byxor också..ska ner och kika på dom igen imorrn..tror iaf att ett par får följa med hem...väldigt roligt att handla kläder nu när de sitter lite mer som de ska :)

Nu blir det att plocka undan lite här hemma...är ju trots allt städtorsdag idag och sen blir det vila resten av kvällen..är så jäkla tung i huvudet efter tentan och så. Imorrn är det tidig morgon som gäller och sen en efterlängtad helg :)

                                                                                 :)




 Trötter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela