Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tillskott i hemmet :)

Publicerad 2009-11-29 16:03:45 i Det där lilla extra,

igår fick dessa underbara skor komma hem till mig :) som jag har längtat efter dom...tack mamma :)

 

Hela dagen har jag suttit framför denna dumburk och gjort blandad saker..mestadels plugg..har kommit en bit på vägen..rätt skönt..är nästan klar med svenskan, min del, och snart kommer Malin över ska vi göra klart vår del till matten..drygt med två grupparbeten samtidigt..svårt att hålla isär...menmen

Gårdagen spenderades i Sala hos Evve med tjejerna..mkt trevligt...skratt och snack...vid elva tackade jag för mig och började dra mig hemåt..tack för en trevlig kväll!! Hann även förbi Maria under kvällen och se nya placet..så fint ni kommer få det :)

Har även hunnit med att pynta lite i fönstrena här hemma...me like :)



Trevlig första advent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela