Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tentan...

Publicerad 2009-11-12 12:34:53 i Skolan och sånt,

...den gick verkligen käpprätt åt h-vete....fy fan..satt länge (dåligt tecken för att vara jag) och fick ge upp en uppgift och lämna blankt för jag låste mig helt...och sen komma ner och höra andra prata om olika lösningar hit och dit gjorde att jag insåg att jag gjort fel på andra ställen också...aahhh...misstänkte att det skulle gå skit men hade ändå en förhoppning om att det borde räcka till godkänt men nu är jag säker på att det inte gör det. Fan vilken skit rent ut sagt! Jag och prestation går inte hand i hand när det gäller nederlag, brukar sällan kugga och när jag väl gör det slår det hårt och det är jag själv som slår de hårdaste slagen...grymt irriterande..

Jaja..nu när jag fått gnällt av mig om det hoppas vi att det släpper och jag tänker inte öppna böckerna inför omtentan förrän nästa år. Två grejer kvar nu på den här terminen som båda är gruppuppgifter som jag hoppas kan gå smidigt. Ska träffas tis respektive ons och sätta igång och jag hoppas vi kommer fram till ett schema som vi nöjda med och så vi blir klara till jul så man slipper sitta över "ledigheten".

Idag har jag en del som ska fixas, ner på stan, handla, göra iordning färdmat och packa så klart. Imorgon 6.08 avgår tåget till Oslo där jag kommer vistas de närmaste dagarna, vilket jag ser framemot!

Dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela