Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Sunny Saturday :)

Publicerad 2009-11-21 10:56:20 i Bara jag,

Solen skiner idag :) Så jäkla härligt!! Var alldeles för länge sen..ska passa på att vara ute så mkt det går idag...har ju mina bästa småkottar på besök hela helgen så jag ska snart pysa över till mor och far och hänga där resten av dagen :)

Norge, Oslo och Anna var underbart...tack vännen för mysiga dagar...vi tar igen det snart :)

Veckan hemma har rullat på, hunnit med lite skola, upptakt med två grupparbeten, lite jobb och har tom lyckats röra mig en del, tog femman på björnön häromdan och gymmet igår! Har inte varit där sedan april tror jag..hehe..men det ska det bli lite ändring på...tänkte om jag börjar försiktigt borde inte intresset svalna så fort. Mitt kort går ut i januari och denna gång ska jag inte förnya det så det blir löpande ett år till...måste kolla upp det där..tänkte om det nu är så att jag kommer igång med träningen igen, så kan jag köpa ett halvårskort istället för våren. Tränar ju iaf ingenting under sommaren och i vår tänkte jag satsa på löpning utomhus :)

Ha en underbar lördag alla :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-11-23 22:17:39

hejsan lilla söta gossi.

Ja bilden var ju ett bra tag sedan kan man ju säga ;) Roliga tider! Miss u gurl.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela