Just me

...om allt, inget och det däremellan...

PINK!!

Publicerad 2009-11-11 22:26:29 i Det där lilla extra,

Äntligen var dagen kommen och det var dags för konsert :) Igår spenderades kvällen i huvudstaden med Malin. Vi kom dit strax efter 17 och strosade en sväng på stan och naturligtvis så hittade jag saker jag ville ha (jag som inte ska handla!!) menmen, kom hem med en vinterjacka och vinterskor, supernöjd :) Efter strosande satte vi oss ner och käkade härligt grekiskt :) Efter maten bar det vidare mot tunnelbanan som tog oss till globen..äntligen!! Efter en stunds väntan startade showen...och vilken show sen...sånt drag! Hon är ju grym!! Bra musik, berörande texter, en riktig entertainer :)

Landade hemma i sängen ca 01.30 och upp i ottan för att bege sig till förskolan och göra fältstudier, jag hann med det jag skulle och är mkt nöjd. Hoppas jag får tid och möjlighet att få komma ut lite mera här framöver och se mera! Under eftermiddagen har jag pluggat på geometri inför tentan imorgon in i det sista...nu får morgondagen komma så denna tenta blir över, det får bära eller brista, kan inte göra mer än mitt bästa känner jag..och klarar jag den inte då är det så, orkar inte engagera mig mer, i have given it my all så att säga...menmen ska inte tänka mer på det nu utan rensa skallen, sova gott och ösa ur mig allt imorgon och hoppas tiden räcker till!

Lämnar er med härliga bilder från gårdagen :)

   

(ni som känner mig kan ju tänka er skräcken som infann sig hos mig när dessa två uppenbarade sig på scenen!!!)
 

Vackert

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2009-11-12 14:59:54

Men fyfan gumman, duktigt av dig att du överlevde clownerna =) stolt såg himla härligt ut! Hoppas du får en toppenhelg i Norge nu, försök lägga allt annat trams bakom dig! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela