Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Men sömnen då??

Publicerad 2009-11-25 17:31:33 i Funderingar,

Ahhh...blir galen på mig själv...har hamnat i nån ond cirkel senaste veckorna, ligger jag inte i sängen och halvsover vid 22 somnar jag inte förrän tidigast 00-00.30 :S verkligen inte likt mig...har förr kunnat somna i soffan redan vid 20.30....det är för mycket nu helt enkelt som snurrar i skallen och ska göras och kommas ihåg...men som du säger Eva det är bara köra på sista veckorna nu. Nu är det nedräkning på hög nivå...6 juni och examen är inte långt borta nu!

Har precis fått lite info till ena grupparbetet hur vi ska gå vidare och vad min del blir till nästa gång..känns bra! Är ledig imorrn och så blir det att beta av det och matten så man är någorlunda klar för veckan sen, för sen vill jag bara ägna mig åt festligheterna som resten av veckan bjuder på :) första blir bio och käk med tjejerna imorrn kväll...new moon here we come :)

Dags för lite kvällsmat nu....känner magen kurra och vill ha lite :) Sen blir det nog soffan för hela slanten och tidig kväll..hoppas jag kan hålla mig vaken genom Greys iaf :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela