Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Lördag

Publicerad 2009-11-28 08:57:39 i Nöjen,

Ledig lördag och nästan uppe med tuppen...usch..hade nog velat sova längre menmen...ska snart få i mig lite frukost och sen sätta igång med pluggandet..jippie...hittar inte en bok jag ska använda mig av här hemma heller..verkar ha städat bort den :S

Gårdagen var helt fantastisk!! Tack alla för min fina present :) jag kan varmt rekommendera stället för er som vill lyxa till det själva eller för någon annan. De hade väldigt mkt julklappstips till mkt bra priser kan jag också säga!!
www.skultunaspa.com

På kvällen var vi ute med jobbet och käkade och drack på Å, mycket trevligt, har bara varit in där som hastigast tidigare så det var en trevlig överraskning och maten var väldigt god. Efteråt gick några av oss vidare till månen och dansade av oss lite, alltid lika skoj :)

Idag står som sagt plugg på schemat, skulle lämnat ifrån mig bilen men blev icke så idag. I eftermiddag blir det att agera flytthjälp :) fullt upp med andra ord :)

Dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela