Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Har ont...

Publicerad 2009-11-05 18:48:34 i Bara jag,

menmen..det är väl så det ska kännas när man har gjort något...trotsade vädret igår och tog mig ut på en löpvända..mkt bra gjort känner jag :)  det där med att springa på asfalt är verkligen inte min grej..satan vad ont i höfterna jag har idag..menmen..ett par vändor till sen har musklerna vant sig förhoppningsvis...sen har jag ju inte sprungit på säkert två månader minst så det kanske inte är så konstigt att jag känner av det idag ;)

annars då..jaa..skolan tar ju det mesta av tiden, hela tiden nya grejer som ska göras...fältstudie nästa veckan och mattetenta..måste klara detta..ville inte göra om den i januari :S har ju ett par dagar här nu så det blir det att nöta, nöta nöta!

ska ta en snabb sväng med dammsugarn nu innan det får bli kväller..är ju trots allt städtorsdag...bläää..

trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela