Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Godkänt :)

Publicerad 2009-11-27 08:51:19 i Det där lilla extra,

Äntligen kom mailet inatt och jag är godkänd på svenska tentan!!! :) sån lättnad!! Fick jag lite pepp att köra vidare med resten..puh! Filmen igår var helt underbar..satt som klistrad! Måste nog ta tag i och läsa böckerna tror jag, jag blir som förtrollad..hehe..

På dagens schema står följande:

- frukost
- skultuna spa där bla lerinpackning, kurbad, helkroppsmassage väntar :)
- lunch med Malin och Ebba
- städa ur bilen
- mat med jobbet i kväll på Å :)

Har lite att stå i helt enkelt...festligheter 2 och 3 ska snart göras :) Vad ska ni göra idag??

 

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-11-28 12:06:58

Visst är den helt underbar...jag vill leva i deras värld, jag vill vara en vampyr eller en varulv eller bara hon som får vara ihop med varulven;) hihihi LOVE LOVE LOVE

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-29 13:15:59

Åhh söta bilder, saknar er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela