Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Det är mycket nu...

Publicerad 2009-11-24 16:25:36 i Bara jag,

känns som tiden bara rinner iväg för mig och jag har så mycket som ska göras (skola) och saker jag vill göra (privata skojigheter) som inte riktigt kan samspela med varandra och hinnas med...haha...och den tiden när man väl får en stund över vill man gärna inte behöva göra något..märkligt det där..bara bita ihop sista veckorna nu, för nu är det inte mkt kvar men massor att göra..

ska vara lite duktig nu och se över alla dessa papper som ligger överallt så jag får nån ordning..wish me luck!

Kommentarer

Postat av: Eva O

Publicerad 2009-11-24 18:36:16

Vet precis vad du menar, känner samma sak...det är fullspäckat i schemat fram till jul.

Och den lilla stund man kan få ledigt lite här och där är man för trött för att orka göra något.

Men det är bara att hålla tummarna för att allt flyter på bra och ta nya tag för varje dag som går så ska vi nog orka fram till jul!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela