Just me

...om allt, inget och det däremellan...

"Nu är det klippt" och "hundrade inlägget"

Publicerad 2009-05-27 23:49:10 i Skolan och sånt,

Så där ja! Nu har jag varit hos frisören och fått en ny frisyr, känns väldigt bra :) Ska ta hjälp av Ida och slänga i lite färg imorrn så ska det hela bli komplett, en bild kommer inom kort!

Dagen för övrigt har handlat om min härliga exa 3 så klart, har ökat orden så nu är jag runt 1300-1400 ord. ENDAST 1100 ord kvar i runda slängar...har ju ett mål kvar och skriva om så det borde inte vara några problem, lite omformuleringar, justeringar osv sen hoppas jag på att det ska vara klart!

Har även vart ute på en promenix med Ida, vi gick ner till Coop, jag skulle skicka ett paket, men det visade sig att man måste registrera försändelsen på nätet först och sen lämna in den annars kunde de inte se den...hade mina misstankar om detta då jag besökt hemsidan innan jag begav mig men var osäker och tänkte: detta löser sig säkert på plats. ICKE DET! var bara att ta mitt paket under armen och gå hemåt igen....morr...hann inte tillbaka under eftermiddag för att göra ett nytt försök så det får bli imorrn efter skolan.

Helgen har varit underbar..trevlig med sällskap här i huset...tomt utan er nu tjejer...hoppas ni kommer och hälsar på fler gånger :)

Nu ska jag göra klart det sista inför redovisningen imorrn...MIN SISTA SKOLDAG IMORRN!!! för denna gång iaf...sinnessjukt hur fort denna termin har gått...och jag har (snart iaf) klarat av den, precis som jag bestämde mig för när terminen startade.

Natti natti mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela