Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Hjortar!!!!!!

Publicerad 2009-05-07 17:21:12 i Bara jag,

Slutade lite tidigare än väntat idag från skolan så jag passade på att ta mig en vända ute på Björnön. Halvvägs på min tur upptäcker jag att det står ett par hjortar på vänster sida om stigen några meter framför....tänker shit! hur ska det här gå??...Saktar in och fortsätter gå på stigen och ser snart att "ett par" var visst 7 st!!! och 5 till på höger sida!!!!!! Snacka om att hjärtat slutade slå där ett tag....dom var nog minst lika rädda som jag men man blir lite smått chockad när den enda man stöter på i spåret är fyrbent och stirrade med hornen redo...hahaha...nåja...hem kom jag iaf.

Dagens duktiga: Tog CYKELN till skolan trots risk för regn och trots att det stod en bil på parkeringen tillgänglig...mycket bra gjort...släng dig i väggen latmasken ;)

Ska strax ta mig ner på staden och gå på föreläsning med Mia Törnblom...har hört mycket gott om kvinnan så jag hoppas det blir bra!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela