Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Helgen som varit....

Publicerad 2009-05-10 20:46:07 i Bara jag,

Va iväg och kikade på fotboll igår eftermiddag i Dingtuna, mycket trevligt trots blåst och förlust för Norrby. Kvällen spenderas hemma med ett One Tree Hill maraton...haha..såg igen de avsnitt jag missat på sista tiden...vill bara se mer!!!

Idag har jag och Malin pluggat igen, vi är så duktiga måste jag säga...inte mycket bra nu på litteraturdelen sen är det bara till att diskutera...och det kan vi ju ;) Har även vart iväg en sväng till mor och far och fått mat, alltid lika trevligt :) Nu på kvällen har det blivit lite framför tvn, en kort promenad och ska kika igenom lite plugg innan det får bli kväller på riktigt. Avslutar med lite bilder från helgen och även min härliga helg i skåneland hos nicole förra veckan...har inte skrivit så mycket om det har jag kommit på men det var bra, så mycket kan jag säga :)

Darling tog en närbild kan man säga      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela