Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Having a good day.. :)

Publicerad 2009-05-11 14:00:29 i Bara jag,

Sån skön dag detta har varit! Vaknade och gick upp runt 7, hoppade in i duschen, käka frukost och gjorde mig iordning för skolan. Cyklade iväg vid 8.30 och klev in på biblan och intog en dator, här skulle det vankas biljetter!! Loggade in på msn, ticnet och satte mig i kön, tiden gick och det var mer än 15 min kvar, mindre än 10, mindre än 5 och mindre än 1 min och sen var jag inne!! Plockade på mig två biljetter och sen var saken i hamn...jag och Anna ska gå på Brittan i sommar!!!!! Så jäkla skoj :) konsert nummer två detta år hittills för min del som är inbokade och jag är helnöjd, ska bli så roligt!! Tror verkligen detta kan bli en kanon show brittan i all ära. Lagom till jag var klar med detta kom Petra och Annica och vi satte igång med att färdigställa vårt fördjupningsarbete och strax innan 12 var det klart! Vi är så duktiga :) Tog en lunch och sedan sällskapade jag, Johanna och Dante ner på stan, mycket trevligt :) Jag kilade in på Kicks och luktade på DKNYs Fresh Blossom...mumma!! Den får komma med hem...har beställt den och J-Lo:s nya Sunkissed.. :)

Ska slänga i mig lite mellanmål nu och sen ut på Björnön en sväng tänkte jag, tar emot lite att cykla ut i den här blåsten..men....mmm..jjaa....vi får se helt enkelt...


Kommentarer

Postat av: ullis

Publicerad 2009-05-12 15:48:19

den parfymen luktar mycket gott. tihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela