Just me

...om allt, inget och det däremellan...

En avklarad...

Publicerad 2009-05-18 19:51:38 i Allmänt,

och bara 2 examinationer kvar :) ska väl inte hurra än men det känns ändå rätt skönt! Vi lyckades producera ihop en tenta och lämna in den två dagar innan utsatt datum!! så duktig har jag ännu inte varit :) klapp på axeln till oss båda! :)

Har dock två kvar som sagt, väntar på svar från handledare till denna ena innan jag vill fortsätta och den sista introduceras på onsdag, även detta ska gå! Endast 9 skoldagar kvar sedan är denna termin officiellt slut :)

Helgen som varit har varit bra, åkte till Gävle och hälsade på i lördags, var mycket trevligt, va alldeles för länge sedan jag träffade de små liven. Eurovision sågs hos Ida och Marcus, mycket trevligt :) Nu är det inte långt kvar vännen min innan ni är fler i familjen :)

Veckan som kommer består av plugg, plugg, plugg...lite jobb också förstås. Imorrn kommer Sandra förbi, ska springa vårruset på kvällen så hon mellanlandar förmodligen här innan...trevligt :) På onsdag ska jag åka över till Sala och hälsa på Fialaijnen och se hur hon har det, kul kul!! Och sen i helgen får jag besök av Nicole och Bosan, en trevlig överraskning!!...får vi se vad vi kan hitta på :) beroende på vilken tid på lördag ni kommer förstås :)

Nej nu ska jag nog diska lite och sängen gosa ner mig i soffan och bara njuta av att denna dag är till ändå, än en gång...detta gjorde vi bra, tack!! :)

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2009-05-20 09:11:31

Lycka till med alla tentor. Drygt när man har en massa att klara aav men såå akönt efteråt istället... =)

//Carro

Postat av: Carro

Publicerad 2009-05-20 09:12:58

blev inte många rättstavade ord där... men nu blev både bloggadressen och kommentaren rättstavad tror jag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela