Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tuna Park!

Publicerad 2009-03-07 09:32:47 i Allmänt,

Ska strax klä på mig och gå ut till min skjuts, idag bär det av till Tuna Park :) Hoppas på att hitta lite grejer till Hugo som fyller i veckan!

Gårdagen spenderades hemma hos Ida och Marcus med Let's dance, mycket trevligt! Skönt att ha lite sovis idag och inte jobb som kallar...vaknade iaf vid halv åtta menmen...skönt ändå att det är så ljust ute och att det är det man vaknar av men samtidigt är det förvirrande, ska jag till jobbet? vad är det för dag? har jag försovit mig? nej vänta det är ju lördag och jag är ledig!! Mycket i skallen just nu kanske??? SVAR JA!! haha...

I torsdagskväll åkte Sandra med brudarna till Sälen för en myshelg där, hoppas ni har det bra!!

Ikväll blir det en lugn hemmakväll för min del, ska bli skönt, är som sagt väldigt mycket just nu så lite alonetime är precis vad jag behöver!

Hade ett snack med coachen igår, hon är väldigt hård och bestämd! Men det är bra, det tackar vi för :) Tredje veckan börjar gå mot sitt slut och vi går in i vecka 4, blir spännande sen och se om det blivit någon skillnad. Jag är så glad att jag inte blivit sjuk än, peppar peppar ta i trä!!!, så jag har kunnat träna som jag gjort.

Trevlig lördag så hörs vi!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela