Just me

...om allt, inget och det däremellan...

tenta tenta tenta tenta!

Publicerad 2009-03-10 21:59:48 i Allmänt,

Inte mycke annat som cirkulerar i skallen just nu, lite synd är det att man pluggar in dessa nästan frenetiskt för tillfället, risken är att de kommer ut på papper på fredag och sen blir det inte mer än så, JAG HOPPAS VERKLIGEN INTE DETTA, med tanke på hur mycket vi har bearbetat dessa ord, den tid och diskussion som lagts ner, vore synd om så skulle bli fallet. Vi strävar inte mot detta!! Det är ju väldigt intressant och användbart när man väl verbaliserar dem som det så fint heter, gäller att inte ordblaja för mycket heller utan att vara konkret!

Så om det infaller så att jag är lite disträ och är dåligt på att höra av mig så ber jag om ursäkt! Det är bara lite mycket nu och all min fria tid (vilken är begränsad till kvällar eftersom jag jobbar dag närmaste dagarna framöver) går åt till dessa underbara nyckelordsbegrepp. Någonstans väntar jag på att jag ska gripas av panik och total blackout och vara totaltsönderstressad med känsla: shit vad är det här? jag kan ju inte detta!!!!...hmm...än så länge har det inte än men det återstår väl att se. Jag kommer ialla fall att göra mitt bästa och om det brister så det finns det ju omtentamenstillfällen, ett flertal och ganska snart, vilket är skönt om det skulle visa sig att så blir utfallet.

Nåja, nog avblajat här nu..disken väntar och sen sängen... :)

Gonatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela