Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Städtorsdag...

Publicerad 2009-03-26 18:00:02 i Allmänt,

Har försökt att införa städtorsdag här hemma (andra veckan nu) och det verkar gå hyfsat. Har hittills diskat och dammsugit, ska strax ta mig an dammtrasan och städa iordning i badrummet. Har även skrivit en 2-do-list så jag vet vad jag ska göra, helt sjukt vad jag har mycket i huvudet just nu och får jag inte ner det på papper så glömmer jag, som exempelvis att dammsugarpåsar ska inhandlas....en tidsfråga innan påsen spricker....så hoppas att det är köpt innan nästa torsdag...

Loggen...denna logg...har skrivit lite stöd här och där på några lappar, ska försöka skriva ihop detta till meningar och meningsfullt sammanhang, ska ju ändå upp i ca 10 sidor så det är verkligen dags att sätta igång nu, vecka 2 av 5 börjar lida mot sitt slut...

* dammsuga
* dammtorka
* slänga sopor
* diska
* skriva logg
* rensa garderoben

Två av sex saker avklarade...ska äta något däremellan också...kanske börjar med det..

Trevlig torsdagkväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela