Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Pink den 10 nov!!

Publicerad 2009-03-02 16:48:51 i Allmänt,

och jag har biljetter!!! yesyesyes!! känns så himla bra och kul :) det här är verkligen någon som jag velat göra och nu kommer det att bli av...jiiipppppiiieee :)

Idag har jag tvättat och mest myst hemma hela förmiddagen innan jag cyklade iväg till skolan för dagens lektion, musik och sång stod på schema. shiit tänkte jag och kände ganska snart handsvetten smyga sig fram...men det gick över förväntan. Jag känner fortfarande att jag inte är säker på min sångröst och jag sjunger betydligt bättre (inte bra, men bättre) när jag får komp stöd än utan. Skönt också att vi bara va vi i vår basgrupp så man kände sig lite tryggare.

Eftermiddagen/kvällen kommer spenderas vid köksbordet och det är så klart nyckebegrepp som ska nötas, fyra ord till morgondagens basgruppsträff: etnicitet, mångkulturalitet och interkulturalitet, värdegrunden och yrkesspråk.

Time to hit the books så att säga..men först nåt mellanmål!

Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela